תיקון חלונות: מתי תצטרכו איש מקצוע?

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

תקלות שונות בבית הן אף פעם לא דבר משמח, אבל בינינו – זה גם לא סוף העולם. מעבר לכך, אם יש לכם תקלה בחלון, דעו שיש לא מעט תקלות שתוכלו לפתור בעצמכם בשתי ידיים ובלי צורך בתיקון חלונות מקצועי של איש מקצוע. בואו נבין מדוע תיקון חלונות כל כך חשוב, עם אילו תקלות אפשר להתמודד בעצמנו ולאילו מקרים נצטרך לקרוא לאיש מקצוע. רגע לפני שמתחילים נזכיר כי המומחים של שיינר ישמחו לסייע. אם אתם זקוקים לתיקון, אתם מוזמנים להיעזר בנו בכל עת.

תיקון חלונות: למה זה חשוב?

תקלות בחלונות הבית יכולות להיות פעמים רבות הרבה מעבר למטרד קטן ושולי. צריך לזכור כי לחלונות יש כמה תפקידים חשובים. הם אחראיים על כניסה של אור הביתה ומאפשרים כניסה וסירקולציה של אוויר. הם אחראיים על איטום רעשים וגם מבודדים ברמה מסוימת קור וחום. בקיצור – חלון הוא הרבה יותר מסתם פתח, ולכן כאשר ישנה תקלה כלשהי והחלון לא מצליח להיסגר או נתקע במצב כלשהו, זה בהחלט עשוי לפגוע בשגרת החיים התקינה. על כן, ההמלצה שלנו היא לא להתמהמה ולדאוג לתיקון מהיר ברגע שתקלה מופיעה, וכפי שתראו מיד, זאת לא חייבת להיות משימה מורכבת ומתישה.

תיקון חלונות שאפשר לעשות לבד

אם אתם זקוקים לשירותי תיקון חלונות או צריכים באופן כללי שיפוץ דירה או שירותי שיפוצים בירושלים, אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נשמח לסייע. ובכל זאת, רגע לפני, חשוב שתדעו כי ישנן תקלות של חלונות שאפשר לתקן באופן עצמאי. הנה כמה דוגמאות:

  • מנגנון נעילה שיצא ממקומו בגלל בורג רופף: תקלה נפוצה למדי וכזו שאפשר לטפל בה בבית די בקלות. כל שצריך זה להחזיר את המנגנון למקום ולחזק את הבורג באמצעות מברג פשוט.
  • החלפת גלגל: ישנם חלונות שלהם תחתית מסגרת שנעה על גלגלים. לעיתים גלגל נתקע או נשבר, מה שמונע פתיחה וסגירה של החלון. התיקון של התקלה פשוט מאוד וכל שצריך זה להוציא את המסגרת ולהחליף את הגלגל התקול בגלגל חדש. עבודה של חמש דקות שכל אחד יכול לבצע בבית.
  • צירים רופפים: חלונות פתיחה שלהם צירים (כמו אלו שאפשר למצוא בממ״דים) נוטים הרבה פעמים להתקלקל משום שהצירים רופפים. את הבעיה הזאת פשוט מאוד לתקן באמצעות חיזוק הצירים. כאשר ציר נשבר לחלוטין יש צורך בהחלפה וכאן כבר מומלץ להיעזר באיש מקצוע.

תיקון חלון שמצריך איש מקצוע

כמובן שישנן תקלות שאי אפשר לתקן באופן עצמאי, ללא ידע מתאים או ציוד תיקון ייעודי. חשוב שלא לנסות לתקן לבד, וזאת לא רק משום שאפשר לגרום לנזק חמור יותר, אלא גם משום שהחלפה עצמאית עשויה להיות מסוכנת. אם אתם זקוקים לשירותי זגג בירושלים צרו עימנו קשר ונשמח לפתור לכם כל תקלה במקצועיות ובמהירות.

  • מנגנון תקוע: מנגנוני פתיחה של חלונות פועלים בדרכים שונות וכל מצב של מנגנון תקוע הוא בהגדרה שונה ממצבים אחרים. כדי לתקן תקלה כזו חייבים להבין קודם כל מה גורם למנגנון להיתקע לפני שעושים צעדים מרחיקי לכת ופעולות שעשויות לגרום לנזק רציני יותר.
  • החלפת זגוגית שנשברה או יצאה מהמקום: כאן אנחנו מדברים על פעולה שעשויה להיות מסוכנת ביותר, שכן שברים של זגוגיות חדים מאוד ועשויים להיות מסוכנים. כדי להחליף זגוגית צריך לדעת איך לפנות את השברים בטוחה, כיצד לבחור זגוגית חדשה מתאימה ואיך להתקין אותה כראוי באיטום הנדרש ובאופן בטוח.
  • תיקון חלונות ותריסים חשמליים: כל תיקון של חלון ותריס חשמלי מצריך התעסקות של בעל מקצוע בלבד. זכרו כי חשמל הוא לא משהו שכדאי להתעסק בו ללא ידע וניסיון, משום שזה עשוי להיות מסוכן בהחלט.

לפני שמזמינים חלון חדש: חשוב שתשימו לב

רגע לפני שאתם מזמינים חלון חדש להחלפה – הינה שלושה קריטריונים שקריטי לשים לב אליהם מראש:

סוג הפרופיל

אפשר לבחור בכמה חומרים או בשילוב של כמה מהם. אלומיניום הוא הנפוץ ביותר שכן הוא זול, עמיד למדי ולא דורש תחזוקה משמעותית. פרופיל מעץ הוא סוג שהיה נפוץ בעבר, אך היום פחות מהסיבה שהוא מצריך תחזוקה גדולה ונחשב לפחות עמיד וחזק. אפשרות שלישית היא פרופיל בלגי – חזק, עמיד, יוקרתי ומאפשר גם עיצובים דקורטיביים. אגב, אם אין לכם רשת נגד חרקים, שווה בהחלט לשקול להתקין אחת בזמן התיקון של החלון.

סוג זכוכית

בחרו את סוג הזכוכית שמתאים לכם – ויש כמה אפשרויות לא רעות. אפשר לבחור בזכוכית טריפלקס המודבקת על יריעה פלסטית למניעת התנפצות בעת שברים, זכוכית בידודית לבידוד של רעשים וטמפרטורה, זכוכית מחוסמת חזקה במיוחד או אפילו זכוכית משוריינת. כמובן שגם זכוכית פשוטה זו אופציה ואפשר גם לבחור בזכוכית ״חלבית״ שאיננה שקופה ומאפשרת פרטיות.

סוג פתיחת החלון

ישנם כמובן סוגים שונים של פתיחה לחלונות ואפשר לבחור את הסוג שהכי נוח לנו ושאנחנו הכי מתחברים אליו. פתיחת ציר למשל חסכונית פחות במקום, אך כזו המאפשרת ניקוי קל ופשוט יותר. פתיחת הזזה חוסכת יותר מקום, אבל קשה יותר לפרק את החלון ולנקות אותו. ישנן עוד אפשרויות רבות כמו ״קיפ״ – פתיחת חלון בשיפוע ואפשרויות המהוות שילוב של כמה אופציות.

 לסיכום

תיקון חלונות הוא עניין חשוב וכזה שלא כדאי לדחות ולהשאיר לרגע האחרון. כפי שראיתם לא בכל המקרים יש צורך בהוצאה כספית, שכן חלק מהתקלות אפשר לתקן באופן עצמאי בבית. עם זאת, ישנם מקרים שבהחלט מצריכים טיפול של בעל מקצוע ומומלץ שלא לסכן את עצמכם ולנסות להחליף עצמאית. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שלב ולהתייעץ גם לגבי תיקון מקצועי וגם לגבי המוצר המתאים לתיקון והחלפה של החלון. לקריאה נוספת בנושא אפשר לקרוא את המדריך המלא לשיפוצים שיעזור. אנו זמינים בשבילכם בכל שלב!

 

 

תיקון חלונות

שתפו:

צרו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ואנו נשוב אליכם עם כל המידע

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ונציג מטעמינו יצור איתכם קשר