דקים ועבודות עץ

רוצים לקבל שיחת ייעוץ ללא התחייבות? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מבין כלל עבודות הנגרות הקיימות – העבודות המצריכות ידע ומיומנות ברמה גבוהה הן העבודות המתבצעות בשטחים החיצוניים למבנה. הסיבה לכך היא שהעץ הוא חומר אשר לאורך זמן מושפע מפגעי מזג האוויר: השמש הקופחת בחודשי הקיץ החמים, הגשמים העזים בחורף, סימני הברד החזק המצליף עליו בחוזקה ועוד. הצבה של מוצרי עץ בשטחים חיצוניים כגון גינה ומרפסת מחייבת שימוש נכון בחומרים, בחירה מוקפדת בלוחות עץ עמידים ואיכותיים ורמת גימור מושלמת הכוללת צביעה בצבעים ייחודיים לשטחים חיצוניים וציפוי לכה מובחרת המהווה גם שכבת איטום ובידוד בין העץ לרטיבות ולמפגעים אחרים.

למרות שהעץ האיכותי הוא אינו חומר זול כלל ועיקר ולמרות הצורך בהקפדה על איכות ולעיתים גם בתחזוקה שוטפת, העץ היה ועודו בין חומרי הגלם הפופולאריים והמבוקשים שקיימים. בשיפוץ גינות ביתיות מושקעות או שטחים חיצוניים במסעדות ובתי קפה אין פשרה על ריהוט פלסטיק זול וכל הריהוט החל מספסלים, פינות זולה, פינות ישיבה מעוצבות ושולחנות אוכל, בשליטה מלאה בחומרי העץ.

מעבר לריהוט נייד או מקובע, על מנת להעניק נופך יוקרתי, בין אם בעיצוב יוקרתי ובין אם באמירה כפרית ומסורתית, את החלל החיצוני ניתן ומומלץ לעצב באמצעות רצפת דק. רצפת דק היא בעצם חיפוי לריצוף הקיים באמצעות קורות עץ, המיועד להעניק אמירה עיצובית ולהפוך את המקום למזמין, חמים ונעים יותר.רצפת דק מעץ היא הרבה מעבר להנחה של קורות ומצריכה תכנון קפדני של החומר, העובי, המעטפת והחיבורים על מנת להבטיח את עמידותו לאורך זמן. שברים וסדקים בקורות או התרופפות של החיבורים יפגמו במראה החלל וחמור מכך יסכנו סכנה של ממש את האורחים והמתהלכים על פני הדק.

לייעוץ וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים:

עבודת נגרות חיצונית נוספת שלרוב מתוכננת יחד עם רצפת הדק היא ההצללה הרצויה. פרגולות עץ עמידות המעניקות הצללה חלקית או מלאה, תוחמות שטחי ישיבה ומעניקות פתרונות נוספים,עיצוביים לצד פונקציונאליים. ביצוע התקנת דקים ועבודות עץ בירושלים וסביבתה מביא בחשבון גם את תנאי מזג האוויר הקשים השוררים בעיר, הצטברות נוזלים הנובעת מהפשרת שלגים על קורות הפרגולות והדק והטמפרטורות הנמוכות. נגר מקצועי ידע להתייחס לסביבת העבודה וההתקנה לא פחות מאשר לעבודה המתבצעת בסדנת העבודה.

החיבור בין עבודות עץ איכותיות, התקנה של דקים ועבודות עץ בירושלים וסביבתה לתחום שיפוץ הבית הנרחב, הוא חיבור מתבקש אותו עשו בשיינר בינוי וניהול פרויקטים בעבור לקוחותינו,הפרטיים והעסקיים כאחד. עבודה עם נגרים מקצועיים המשלבים עבודת אומנות לעבודת בעלי מקצוע מיומנים, ההיכרות עם העץ על סוגיו כחומר גלם מהמשובחים הקיימים, הביאו את שיינר בינוי בניהולו של חנוך שיינר, להיות לחברת הבינוי, השיפוצים והתחזוקה המובילה בעיר. כל עבודות הבינוי והשיפוץ ניתנות תחת קורת גג אחת, בעזרת אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים, תוך מתן שירות מעולה ומחירים הוגנים ומשתלמים לכל הדיעות.

תכירו את חנוך שיינר

חנוך שיינר הוא לא עוד איש מקצוע שמגיע לעבודה. לקוחותיו רואים בו בן בית ובן משפחה, ושמים בו את מבטחם ואמונם בלב שלם. מערכת היחסים עם הלקוחות היא תוצר טבעי של אישיותו הכובשת, צניעותו והגינותו, וגם המקצועיות הרבה, הניסיון העשיר שצבר לאורך שנים ארוכות של עבודה בתחום, והידע הרב שעומד לרשותו בתחומים שונים הנוגעים לשיפוצים, בנייה ועיצוב הבית.

חנוך שיינר מנהל את הפרויקטים ומלווה אותם באופן אישי, כולל ליווי הלקוחות לחנויות לבחירת מוצרי הסניטריה, מוצרי חשמל, תאורה ועוד. הוא יכול לסייע גם בהשלמת עיצוב הבית ובקבלת החלטות, ועושה זאת מתוך רצון לסייע ולהעניק את השירות הטוב ביותר.

נשמח לעמוד לרשותכם!

ההבדל בין שיפוצניק לקבלן שיפוצים

לייעוץ וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים: