מדוע משתלם לעבוד מול חברת בינוי ושיפוץ

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
שוק הבינוי ועולם השיפוצים בישראל הוא פרוץ למדי ומאפשר לכל מתלמד בתחומו להציג את עצמו כקבלן שיפוצים, להפקיע או להוזיל מחירים כראות עיניו ולפזר הבטחות מקצועיות חסרות כיסוי. ההחלטה לבנות, להרחיב או לשפץ מבנה, בין אם מדובר בדירת מגורים, ובין אם בחנות או משרד, היא החלטה המביאה עמה לא מעט חששות כמו גם צורך במסגרת תקציבית ברורה שאינה מתפזרת וגדלה תוך כדי תהליך השיפוץ.

יש המאמינים כי פניה ושכירת בעלי מקצוע שונים בעבור תחומי השיפוץ השונים תביא לאפשרות להשוואת מחירים וצמצום ההוצאות, אלא שבפועל אין זה כך כלל ועיקר. עבודה אל מול חברת בינוי ושיפוץ המספקת את כל השירותים תחת מטריה אחת לרוב תבטיח מלבד עבודה מקצועית ויסודית גם עמידה בזמנים ומחיר כולל נמוך יותר.

היתרונות של עבודה אל מול קבלן אחד המלווה את כל תהליכי השיפוץ מתבטאים במספר היבטים:

  • תיאום ציפיות– בעבודה אל מול קבלן תחילת העבודה היא בהכרח בשיח, הקשבה ללקוח ולצרכיו ובניית תכנית עבודה התואמת לאלה. תכנית העבודה תביא בחשבון את מטרות השיפוץ, זמן העבודה הכולל והמסגרת התקציבית של הלקוח, וכמובן את ציפיותיו לאופי העבודה.

  • אחריות– עבודה אל מול קבלן יחיד תספק ללקוח כתובת לכל טענה ומענה אפשרית בכל שלבי השיפוץ, כאשר הקבלן יהווה את הכתובת היחידה ויהיה מחויב במענה ללקוח. התפזרות בין מספר בעלי מקצוע תאפשר לכל אחד מהם לחמוק מאחריות ולהטיל אותה על האחר, בעוד שלקוח שאינו מתמחה בסגה המקצועית לא ידע לזהות את הגורם הרלוונטי לטענותיו.

  • קצב העבודה– כאשר חברה אחת מספקת את אנשי המקצוע השונים היא תיקח בחשבון את התלות שלהם זה בזה בתהליכי העבודה השונים ותקפיד על בניית לוח זמנים ישים המשלב את כל סוגי העבודות הנדרשות ברצף וללא עיכובים. בהתנהלות פרטית תאלצו לעכב את עבודת הצבעי על פי קצב ההתקדמות של החשמלאי– ללא מועד סיום וללא התחייבות לעבודה רציפה.

  • עלות– קבלני שיפוצים במרבית המקרים עובדים עם קבלני משנה בתחומים שונים. בזכות היקפי העבודה הגדולים שביכולתם לספק,ביכולתם לקבל את המחירים הנוחים ביותר בשוק מאותם קבלני משנה כמו גם שליטה מרבית בעלויות חומרי הבניה.

חברת שיינר בינוי ושיפוץ בניהולו של חנוך שיינר מספקת חבילת שירותים מלאה הכוללת את כל תחומי הבינוי, השיפוץ והעבודה הנדרשות,בשירות מעולה, עבודה איכותית ומוקפדת ומחיר הוגן.

מסגרת בעבודת גבס

שתפו:

צרו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ואנו נשוב אליכם עם כל המידע

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ונציג מטעמינו יצור איתכם קשר