עיצוב גינה

רוצים לקבל שיחת ייעוץ ללא התחייבות? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

גינות מעוצבות ומשופצות הן לא רק גינות מרהיבות ביופיין, אלא גם חצרות פונקציונליות, בהן ניתן לארח, לאכול ולבלות עם המשפחה והחברים באוויר הפתוח. שיפוץ גינה ועיצובה יקנו לביתכם ולחצר מראה ייחודי, חמים ומזמין, החל מהקמת פרגולות, בניית דק בהתאמה אישית ושתילת צמחייה מסוגים שונים.

עיצוב הגינה

בין האפשרויות הקיימות לעיצוב גינות בירושלים והסביבה, ניתן למצוא מגוון רחב של סגנונות עיצוב גינה מסוגים שונים, בין אם מדובר בגינות גג, גינות במרפסת או לחלופין גינות בדירות גן. הנטייה הרווחת היא לשפץ את האזורים המשמעותיים בגינות, כך שלעיתים הגינות בכניסה לבית או הגינות הקטנות, נותרות יתומות. ובכן, גם לגינות מסוג זה יש לא מעט פתרונות עיצוביים שניתן ליישם. במידה ויש לכם שטח גדול, תוכלו לעצב גינת יוקרה מרהיבה וייחודית, רק קחו בחשבון שמומלץ לתכנן את גינת היוקרה במקביל לתכנון הבית. נוסף לכך, תחזוק גינות מסוג זה יבוצע לעיתים קרובות (לפחות אחת לשבוע)

שלב התכנון

בכדי לעצב את הגינה באופן המיטבי נחוץ תכנון מוקפד ומחושב תוך התחשבות בגודל השטח, בתשתיות המצויות באזור ובגורמים נוספים שחשוב לשים לב אליהם. בשלב זה יש לתכנן את עיצוב הגינה ואת האלמנטים שיעטרו אותה כמו הצמחייה, הדשא וחפצי הנוי האידאליים. במהלך התכנון אנחנו לוקחים בחשבון את מיקומן של מערכות ההשקיה, אלא אם כן תעדיפו להשקות את הגינה באופן ידני. עם תום תכנון העיצוב, נוכל להכין את השטח בכדי ליצור את הגינה עליה תמיד חלמתם.

שיפוץ הגינה

בין אם מדובר בגינה מעוצבת או בהקמת גינה חדשה שטרם עוצבה, חשוב שלא להקל ראש בנוגע לשלב התכנון, מאחר ושלב זה יקבע את השיפוץ שיבוצע בגינה. במהלך השיפוץ ניתן להקצות מקום ייעודי לדקים, מה שיהווה משטח נהדר למערכת ישיבה לגינה. כמו כן, ניתן לבנות פרגולה שתשמש את דיירי הבית ותאפשר להם לארח ולבלות בגינה בכל עונות השנה.

אחזקת הגינה

לאחר סיום עבודות השיפוץ והעיצוב של הגינה, רצוי להקפיד ולשמור על תחזוקה נכונה של האזור, שכן כך תוכלו לשמר את נראותה. גינות המכילות קורות דק ודשא סינטטי, כמובן יזדקקו לתחזוקה בתדירות נמוכה מאשר גינות בעלות צמחייה מרובה ופרחים. אגב, אם אתם מעוניינים בהקמת גינה שאינה דורשת תחזוקה בתדירות גבוהה, רצוי לשתול צמחייה רב עונתית. במידה ולא תיעזרו בשירותיו של גנן, מוטב שתרכשו חומר לדישון, תנכשו עשבים ותדאגו לכסח את הדשא במידת הצורך – כך תקנו לגינה מראה מרהיב וייחודי לכל אורך השנה.

שיפוץ ועיצוב גינה עם שיינר שיפוצים

חברת שיינר שיפוצים בירושלים מתמחה בשיפוץ ועיצוב גינות מכל הסוגים. חברתנו דוגלת בהענקת שירות מיוחד ומותאם אישית לכל לקוח ולצרכיו המיוחדים. החברה הוקמה לפני למעלה מחמש עשרה שנים וחרטה על דגלה ערכים של שירות מעולה לצד הענקת איכות מוקפדת ללא פשרות בביצוע כל סוגי העבודות. 

כולם חולמים על גינת החלומות שלהם, אבל רק מעטים לוקחים את המושכות לידיהם ומגשימים את החלום הנכסף. ובכן, חלומות נועדו בכדי שנגשים אותם! מוזמנים להתייעץ אתנו עוד היום על מנת שנוכל ליצור עבורכם את הגינה האידאלית.

לייעוץ וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים: