מיזוג אוויר

רוצים לקבל שיחת ייעוץ ללא התחייבות? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

“אוויר הרים צלול כיין” הוא משפט פותח בשיר אהוב ומוכר וערך נוגע ללב בעבור מבקרים רבים בעיר הבירה אשר נושמים מלוא הריאות מאוויר העיר הצלול טרם הם מקפיאים חלק מהאיברים הפנימיים שלהם, אפילו בשיאו של הקיץ. תושבי העיר ירושלים אינם מתרגשים מהחום הכבד השורר בה בחודשי הקיץ בשעות היום, ואף לא מהקור העז היורד על העיר בחודשי החורף הקשים.הם למדו מגיל צעיר כי הטמפרטורה השולטת בעיר היא זו המכוננת על ידי השלט הזעיר בידם, ועל כל מקרר ממוגנט מספר הטלפון של טכנאי מיזוג אוויר בירושלים.

נהוג לחשוב על פתרונות חימום בעבור תושבי העיר ירושלים,בניהם חימום תת רצפתי, חימום ראשי למבנה משותף, חימום באמצעות גז ועוד כהנה וכהנה פתרונות. אלא שצינון של הטמפרטורות נדרש אף הוא, וישנם לא מעט תושבים בירושלים המסבירים כי בחלק מעונות השנה בשעות הצהריים המזגן דולק על תכנית קירור המצננת את האוויר מחום השמש ואילו בשעות הערב מעניקה חימום המפוגג את הצינה הירושלמית המפורסמת.מומחי מיזוג אוויר בירושלים ידעו לבצע את ההתאמה בין מערכת המיזוג המתאימה לחלל, תוך התייחסות לגודל הבית, הפיצול על פי חדרים, מיקומו החיצוני (צפוני, מערבי וכדומה), עובי הקירות,הבידוד והטמפרטורה הטבעית שהוא מייצר בתנאי חום וקור, וזאת לצד בעיות או צרכים מיוחדים של בני הבית (מחלות נשימה,אסתמא, אלרגיות לחומרי בעירה וכדומה). התאמת מערכת מיזוג האוויר למבנה חייבת גם להביא בחשבון את תחזוקתה בהמשך:עלות השימוש, תיקונים ובלאי, גישה לצינורות וכן פרמטרים רלוונטיים נוספים.

לייעוץ וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים:

תכירו את חנוך שיינר

חנוך שיינר הוא לא עוד איש מקצוע שמגיע לעבודה. לקוחותיו רואים בו בן בית ובן משפחה, ושמים בו את מבטחם ואמונם בלב שלם. מערכת היחסים עם הלקוחות היא תוצר טבעי של אישיותו הכובשת, צניעותו והגינותו, וגם המקצועיות הרבה, הניסיון העשיר שצבר לאורך שנים ארוכות של עבודה בתחום, והידע הרב שעומד לרשותו בתחומים שונים הנוגעים לשיפוצים, בנייה ועיצוב הבית.

חנוך שיינר מנהל את הפרויקטים ומלווה אותם באופן אישי, כולל ליווי הלקוחות לחנויות לבחירת מוצרי הסניטריה, מוצרי חשמל, תאורה ועוד. הוא יכול לסייע גם בהשלמת עיצוב הבית ובקבלת החלטות, ועושה זאת מתוך רצון לסייע ולהעניק את השירות הטוב ביותר.

נשמח לעמוד לרשותכם!

ההבדל בין שיפוצניק לקבלן שיפוצים

אחת ולא מספר מזגנים המיועדים לכל חדר וכל חלל בנפרד, בעלויות ההתקנה וכן בנוחות השימוש. הטכנולוגיות המתקדמות הקיימות כיום בשוק גם מאפשרות שימוש ושליטה נפרדת בטמפרטורה בכל חדר בנפרד, מה שתורם הן לנוחות והן לחיסכון באנרגיה בהמשך. החיסרון נמצא בימים שמחוץ לשגרה: טיפול בתקלות. היה ומערכת מיזוג האוויר קרסה, הבית כולו לא יהיה ממוזג ויידרש מענה מרכזי,בניגוד למקרים בהם מזגן בכל חדר יביא לתקלה או קלקול במזגן אחד כאשר האחרים מוסיפים לעבוד.

שיינר בינוי וניהול פרויקטים עובדים עם טובי היצרנים בתחום המיזוג, ומעסיקים את המתקינים המומחים והמקצועיים ביותר, אשר ייתנו לכם מענה כבר בשלב תכנון מערכת מיזוג האוויר המותאמת ביותר עבורכם. מושגים כמו כוח סוס, מדחס, מאייד וכדומה הם מושגי יסוד בשפה שלנו, ובאמצעות ניסיון רב וידע מקצועי נוכל לסייע ולכוון אתכם החל משלב הבחירה, המשך בשלבי ההתקנה ועל לחיצה על כפתור ההפעלה בפעם הראשונה. מערכות מיזוג אוויר מיועדות לעמוד איתנות ולתת מענה לאורך שנים ארוכות ומשום כך חשוב להקפיד על בחירה מושכלת ומותאמת והתקנה באמצעות בעלי מקצוע מנוסים.

לייעוץ וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים: