ארגז הכלים למתחיל

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

תליית מסגרת תמונה, הרכבת רהיטים, חיזוק, שיפורים ושיפוצים קטנים בבית – הם רק חלק מהשימושים הרבים שמצריכים כלי עבודה שונים. ולכן, רצוי שבכל בית יימצא ארגז כלים מאובזר בכלים הכי חיוניים לעבודות השיפוץ הבסיסיות השונות. על כן, ריכזנו במאמר זה את כלי העבודה שכל אחד ואחת צריכים כדי להרכיב ארגז כלים טוב ושימושי.

  • מקדחה – מקדחה חשמלית או נטענת היא ללא ספק כלי חשוב ובסיסי עבור מגוון רחב של עבודות של שיפוץ דירה. ישנם מספר סוגים של מקדחות, שמגיעות בגדלים, בכושר קידוח ובעוצמות שונים. המקדחה מיועדת לצורך יצירת חורים בקירות, שלאחר מכן ישמשו להחדרה של דיבלים ועליהם יותקנו חפצים שונים. המקדחה מאפשרת לחדור לעומק הקיר וליצור חור המתאים להתקנת החפץ הרצוי.
  • מברגה – מדובר בכלי עבודה חשמלי או נטען שמשמש להברגת ברגים וכן לעיתים גם לעבודות קידוח קלות. הסוג העיקרי הוא מברגת אימפקט: זוהי מברגה בעלת אפקט רטיטה המתאימה לפתיחה ולסגירה של ברגים ואומים באופן חזק.
  • מברג – קיימים סוגים וגדלים רבים של מברגים. מברגים בעלי ראשים של פיליפס, כוכב ושטוח, כדאי לקנות בגדלים שונים. מומלץ לרכוש מברג שניתן להחליף את הראש שלו ובכך לחסוך מקום בארגז. מומלץ לרכוש מספר סוגים של ראשים בנפרד לכל צורך.
  • פטיש – פטיש טוב ואיכותי הוא הכרחי בכל ארגז כלים. קיימים פטישים מסוגים שונים של חומרים ומשקלים המתאימים לביצוע עבודות שונות. כך למשל תפסן הפטיש יכול להיות עשוי מעץ, ממתכת, מפיבר וכו’, וראש הפטיש עשוי בדרך כלל מברזל. אם אתם צריכים פטיש לעבודות עדינות וביתיות בעיקר, כדאי לרכוש פטיש בגודל ובמשקל סטנדרטיים.
  • פלייר – קיימים מספר סוגים של פּליירים והם משמשים למטרות שונות: פלייר חותך ישמש אתכם לחיתוך ברזל או חוטים שעשויים מחומרים קשים; בפלייר נעילה תוכלו לכוונן את הצבתות כדי לאחוז באופן חזק יותר עצמים שונים, לעומת פלייר צבת שיאפשר שליטה באמצעות כוח הידיים.
  • מפתח – ישנם מספר סוגים של מפתחות המיועדים לשימושים שונים. כך למשל, מפתח שוודי ישמש אתכם לפתיחה של ברגים ואומים בגדלים שונים, מפתח צינורות משמש בעיקר לעבודות תשתית ואינסטלציה בצינורות מתכת ופלסטיק. סוג נוסף הוא מפתח אלן שהוא סוג של מפתח ברגים, אך קטן ופשוט יותר.
  • תאורת חירום – אין לדעת מתי תצטרכו לתקן או לשפץ במהלך בהפסקת חשמל או במקומות קטנים וחשוכים. לכן, כדאי שתימצא בארגז הכלים שלכם תאורת חירום, או לכל הפחות פנס קטן (רצוי פנס ראש) שעובד על סוללות.
  • כלים שימושיים נוספים – נוסף על הכלים שהזכרנו, כדאי שיהיו בארגז שלכם כלים ידניים נוספים כמו ברגים ומסמרים במגוון גדלים וסוגים, מד מטר למדידות, פלס מים ומברשת צבע.

לסיכום

עבודות שיפוץ קטנות בבית שלכם לא אמורות להיות משימות מאתגרות במיוחד, כאשר יש ברשותכם את הכלים המתאימים והדרושים לכך. כמובן שאם אתם עומדים בפני עבודת שיפוץ גדולה ומורכבת, כדאי להיעזר באנשי מקצוע, והם יביאו איתם את כלים כבדים שהתפעול שלהם מסובך יותר. בהצלחה!

ארגז הכלים למתחיל

שתפו:

צרו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ואנו נשוב אליכם עם כל המידע

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ונציג מטעמינו יצור איתכם קשר