שיפוץ חנויות והקמת דוכנים

רוצים לקבל שיחת ייעוץ ללא התחייבות? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

חברת שיינר בינוי וניהול פרויקטים היא חברה ותיקה בעלת חמש עשרה שנות ניסיון בתחומה ומתמחה בתחומי שיפוץ והקמת חנויות בירושלים וסביבתה. החברה אחראית להקמתן של רבות מחנויות העיר, קניונים בכל רחבי הארץ, מרכזים מסחריים, חנויות פרטיות ומשרדים. איכות ללא פשרות ושירות הוגן ללקוח הם הערכים המובילים בשיינר בינוי. חנוך שיינר, המייסד והבעלים, מלווה באופן אישי כל פרויקט ופרויקט ודואג למלא את כל צרכי ההקמה ו/או השיפוץ תחת מטריה אחת. חברת שיינר מעסיקה אנשי מקצוע מן השורה הראשונה, שמבצעים עבודות עץ, נגרות, גבס, חשמל, אינסטלציה, טיח, צבע ועוד. היקפי העבודה נקבעים על ידי החברה על מנת להציע את המחירים הטובים ביותר בעבור לקוחותינו.

שיפוץ חנויות בליווי אדריכל

כל עבודות השיפוץ והקמת החנויות מתבצעות בליווי אדריכל מוסמך, המעניק מכישוריו בתחום התכנון והעיצוב. האדריכל מפקח על איכות העבודה הנעשית במקום, ומוודא שהעבודה נעשית במקצועיות וללא דופי. ליווי האדריכל יבטיח עבודה מדויקת ומקצועית בשיתוף הצוות המקצועי הרחב של החברה. כדי להבטיח עבודת הקמה ושיפוץ חנויות בירושלים שתאפשר פתיחה במועד המתוכנן וללא עיכובים, אנו מציעים עבודות לילה, ללא הפרעה להתנהלות השוטפת של הסביבה המסחרית. כך ניתן לעמוד בלוח הזמנים שנקבע עבור הפרויקט, ולהעניקו ללקוח כשהוא מוכן, נקי ומסודר.

שיפוץ חנויות בירושלים

שיפוץ חנות או הקמה של חנות חדשה הוא שילוב בין עבודה פרקטית להגשמה של חלום. כאשר ראיתם בעיני רוחכם את החנות שתפתחו, דמיינתם את המדפים המעוצבים, המראות המרשימות, הפריטים המסודרים על המדף, השטיח הנעים עליו ידרכו המבקרים והמוזיקה שתישמע בחלל החנות. אזרתם אומץ לבצע את המהלך, חתמתם על חוזה במשרדי הקניון או המרכז המסחרי, סובבתם את המפתח בחור המנעול גיליתם חלל ריק לחלוטין, אפרורי ונטוש שזקוק לעיצוב כללי מ-א’ ועד ת’, מתכנון ועד ביצוע, עד שהחנות תיראה כמו שראיתם אותה בחלומותיכם.

לייעוץ וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים:

הקמת דוכנים

הפרויקט יתבצע לאחר תכנון מוקפד, קביעת לו”ז ברור, הקשבה לרצונות וצרכי הלקוח ולקיחת כל משתנה אחר בחשבון. הקמת הדוכן מתחילה בבחירת חומר הגלם, בין אם מדובר בחומרי גלם ידועים ומוכרים ובין אם ייבחרו חומרי גלם שונים ומיוחדים ליצירת ייחודיות הדוכן. תכנון הדוכן צריך לכלול כל מה שהלקוח זקוק לו – הצבה של עמדת מחשב, ארונות וחללי אחסון, מדפים, דלפק ועוד. השלב הבא הוא חיבור לתשתיות המתאימות כמו חשמל, טלפון, אינטרנט ומים במקרים מסוימים. בסופו של התהליך, הדוכן צריך להיות מוכן לשימוש על פי לוח זמנים ועל פי כל הסטנדרטים והתקנים המקובלים, כך שהדוכן יהיה אסתטי, נוח לתפעול ובטיחותי לעובדים וללקוחות. חברת שיינר תוכל להבטיח הקמת דוכן מהירה ומקצועית תוך שימת דגש על רצונותיו של הלקוח והחזון שלו, על צרכי העסק והלקוחות.

לסיכום

חברת שיינר מספקת שירותי בינוי ושיפוץ ברמה הגבוהה ביותר, במקצועיות ובאדיבות. אם אתם מעוניינים בשיפוץ או הקמה של חנויות ודוכנים, אנו נעמיד לרשותכם את אנשי המקצוע הטובים, המקצועיים והמנוסים ביותר שלנו. כל עבודה תתחיל בתכנון מפורט, בביצוע מדויק ומקצועי על פי התכנון שנקבע מראש, תוך הקשבה לרצונות הלקוח ולחזון שמוביל אותו. רשתות מותגים רבות כבר נעזרו בשירותי שיינר בינוי וניהול פרויקטים, והביעו שביעות רצון מהעיצוב המרשים, מהעבודה האיכותית ומהשירות המעולה. נשמח לעמוד גם לשירותך.

לייעוץ וקבלת הצעת מחיר השאירו פרטים: