שיפוץ באווירה קייצית לבית

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

הגיע הזמן לשפץ את הבית באווירה קייצית ומרעננת! איך תעשו את זה? אספנו עבורכם כמה טיפים חיוניים.

לפני הכל – לתכנן!

לפני שאתם מתחילים בתהליך השיפוץ, רצוי לתכנן מראש את כל העבודות שתרצו לבצע בביתכם. אם כבר החלטתם לשפץ ולהזמין בעל מקצוע, כדאי לבדוק היטב אילו שיפוצים נחוצים בביתכם, לרבות ליקויים בקירות הבית וחיפוי ייעודי. רק לאחר שתתכננו את השיפוץ שתרצו לבצע, תוכלו להתחיל בתהליך.

עיצוב גינות

קיץ זו העונה האולטימטיבית לשבת בגינה במהלך הערב כשבריזה נעימה שוברת את החום, ומאפשרת לנו ליהנות מאוויר נעים. עיצוב גינות יכול להיעשות בכמה דרכים, ראשית מומלץ להתקין קורות דק בגינה, זאת בכדי לייעד אזור ישיבה אידאלי עבורכם ועבור יתר בני המשפחה. מעבר לזה, רצוי לדאוג לפתרונות הצללה כמו פרגולה או גגון, כך תוכלו לשבת בנעימים בגינה, גם במהלך היום. אגב, פרגולה יכולה להיות נהדרת בכדי לעצב את הגינה כי היא מהווה אלמנט דקורטיבי ייחודי שתורם רבות לנראות האזור, מעבר לזה, היא יכולה להיות שימושית גם לתקופת החורף. יתרה מזאת, קיימים כיום מאווררים לגינות שניתן להתקין בחלקה העליון של הפרגולה. דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא תאורה בגינה. כדאי לדאוג לתאורה איכותית, כך תוכלו לשבת וליהנות מהאוויר הנעים גם במהלך שעות החשיכה.

שיפוץ המרפסת

לא רק בגינה ניתן ליהנות מבריזת הקיץ, אלא גם במרפסת הביתית. חדשו את הצבע של דפנות המרפסת והקנו לה מראה מחודש וייחודי. כדאי לבנות פרגולה או גגון במרפסת הביתית, זאת בכדי להגן על הדיירים מפני השמש ולאפשר להם לשהות תחת הצללה מלאכותית במהלך שעות היום. מעבר לזה, רכשו מערכת ישיבה נינוחה המתאימה לצרכיכם והוסיפו צמחייה ירוקה שתקנה למרפסת מראה פורח וקייצי במיוחד.

מיזוג אוויר

החום הלוהט כמעט ולא מאפשר לנו להסתדר ללא מיזוג אוויר בחלל הבית. אם טרם הצטיידתם במזגן איכותי, כדאי לדעת שישנם פתרונות עיצוביים להסתרת מערכת מיזוג האוויר בבית, החל מהנמכת תקרה, יצירת קרניז ועבודות גבס נוספות שיכולות לסייע הן ברמה העיצובית והן להסתרת כבלים, תשתיות וצינורות השייכים למערכת המיזוג בבית.

טקסטיל קייצי

אחת הדרכים לשנות את מראה הבית בקלות היא באמצעות שינוי הטקסטיל. רכשו מצעים באווירת הקיץ, כדוגמת ציפיות עם הדפסי אננס או שמיכות בשילוב הדפסי גלידה וכו’. מעבר לזה, תוכלו לרכוש שלל אלמנטים בצבעי פסטל בהירים, לרבות וילונות אווריריים.

יתרונות בשיפוץ במהלך הקיץ

במהלך הקיץ, כשהילדים יוצאים לחופש הגדול ומבלים את זמנם בקייטנות, אנחנו יכולים לפנות זמן בכדי לתכנן את השיפוץ האידאלי עבורנו. משום שמזג האוויר חם, עבודות הגבס, עבודות הצבע ויתר העבודות הדורשות זמן ייבוש ארוך, יכולות להסתיים מוקדם מהצפוי, הודות למזג האוויר התורם לייבוש החומר במהירות. יתר על כן, אחד היתרונות הבולטים ביותר בשיפוץ שנעשה בקיץ, הוא שהערב יורד בשעה מאוחרת יחסית לחורף, כך שישנן יותר שעות מוארות במהלך היום (מה שאומר שניתן לעבוד יותר זמן).

 

שיפוץ באווירה קייצית הוא רעיון מעולה למי שרוצה להעניק לבית שלו מראה מאוורר ומיוחד למשך חודשי הקיץ. לא מדובר רק בנראות המשתנה בין העונות, אלא באלמנטים פונקציונליים כמו פרגולה ודק לגינה, שכן אלה יהיו נהדרים גם למשך ימות השנה. כך או כך, שיפוץ קייצי יכול לתרום המון למראה הבית והגינה.

 

שיפוץ באווירה קייצית לבית

שתפו:

צרו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ואנו נשוב אליכם עם כל המידע

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ונציג מטעמינו יצור איתכם קשר