עיצוב והקמת חנויות ומרכזים מסחריים בחשיבה שיווקית

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

החלום על הקמתה של חנות כולל בתוכו לרוב פרטים רבים, צבעים ואיכויות, אשר מתנפצים עם קבלת המפתח והפסיעה הראשונה אל חלל פתוח לחלוטין, ריק מתוכן ולעתים גם מוזנח ודהוי. בין אם מדובר בזכיינות מטעם רשת קיימת ובין אם ביוזמה פרטית מרגשת, המפתח לחנות בקניון או במרכז המסחרי יוביל לחלל אפלולי וריק מתוכן אשר יתרונו הגדול הוא יכולתו לשמש כחומר ביד היוצר בעבור מעצבים ומתכננים ולמלא אחר כל חלומותיהם.

אדריכלים ומעצבי פנים העוסקים בשיפוץ ובינוי של חנויות ומרכזים מסחריים מביאים עמם מלבד ההיכרות עם תורת החומר והידע המקצועי גרידא הנדרש מהם במסגרת העבודה, גם חשיבה שיווקית והבנה בקשר שבין חזות החלל לתחושות המבקרים, כמו גם הכלים העיצוביים והתנאים הסביבתיים שיגרמו ללקוח להוציא מכספו בחנות.

מחקרים מתחום השיווק והפסיכולוגיה הארגונית מנתחים את צרכי והעדפות הלקוחות בתחומים שונים ונוגעים בהם הן בהיבט המוצר/השירות והן בהיבט חוויית הלקוח בביקור הפרונטלי בחנות. תכנון נכון של החנות יביא בחשבון את הללו וינתח את כל ההשפעות הסביבתיות האפשריות להן תהיה השלכה על הלקוח הפוטנציאלי.

על מנת לעצב בהתאם לסוג הלקוחות חשוב להבין מהו המוצר ומהו קהל היעד אליו פונה בעל העסק. באמצעות עיצוב נכון ניתן לשדר יוקרה, עממיות, חמימות, שפע ומבחר ועוד אלמנטים. העיצוב מתחיל בתכנון וממשיך בבחירת חומרי היסוד כאשר לכל אחד ואחד מן החומרים השפעה אחרת על העיצוב הכולל. חנות בעיצוב כפרי תישען על עבודות עץ ונגרות בעוד שחנות המעוניינת לשדר מודרניות וחדשנות תבחר באלומיניום או חומרים נקיים יותר למראה. אחת הדרכים לייצר חלל מזמין היא ליצור מרווח ולנצל באופן נכון את החלל,במטרה שלא לתת ללקוח לחוש צפיפות.

בשיינר בינוי ושיפוץ מתמחים בשיפוץ חנויות, תוך ליווי אדריכלי מקצועי של אדריכל מומחה לעיצוב שיווקי. אלמנטים דוגמת פתרונות אחסון,תאורה, מיזוג, ריצוף, גובה התקרות, עיצוב הכניסה ונוספים– הנם בעלי השפעה מכרעת על האמירה שתשדר החנות למבקריה ולציבור לקוחותיה, ובתכנון מוקפד של אנשי מקצוע ניתן להפוך את עיצוב החנות לחותמת האישית של בעליה ומטרותיו.

שתפו:

צרו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ואנו נשוב אליכם עם כל המידע

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ונציג מטעמינו יצור איתכם קשר