מה ההבדל בין שיפוצניק לקבלן שיפוצים?

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

שיפוץ הבית כולל לא מעט שלבים ותכנונים מקדימים. בכדי שהשיפוץ יהיה איכותי ולשביעות רצוננו, אנחנו נרצה לבחור את בעלי המקצוע הטובים ביותר. אחת השאלות שעולה בקרב אנשים רבים, נוגעת להבדלים בין קבלן שיפוצים לשיפוצניק. אנחנו פה כדי לעשות לכם מעט סדר בבלגן.

בכדי לבצע שיפוץ דירה בירושלים או בערים אחרות, חשוב שתתכננו את השיפוץ מראש. חשבו על האזורים שתרצו לשפץ ועל היקף השיפוץ הרצוי. בזכות תכנון ממוקד ומדויק, תוכלו לדעת אם אתם זקוקים לקבלן שיפוצים או לשיפוצניק לצורך ביצוע העבודות. כמו כן, כדאי לברר אודות מחירי עבודות השיפוצים ולהגדיר לעצמכם תקציב ריאלי. אחרי שתכננתם את עבודות השיפוץ הרצויות והגדרתם תקציב, זה הזמן להחליט אם שוכרים את שירותיו של קבלן השיפוצים או של השיפוצניק.

קבלן שיפוצים

רוב עבודותיו של קבלן השיפוצים, הן עבודות מקיפות בסדר גודל נרחב, כך שהוא עובד עם מגוון בעלי מקצוע וצוות עובדים מקצועי. העבודות נעשות במגוון תחומים, לכן העבודה מולו תכלול למשל עבודות חשמל ואינסטלציה ועוד. בדרך כלל באחריות קבלן השיפוצים לנהל את העבודה ולתווך בין הלקוח לבין אנשי המקצוע השונים, כך הוא יכול לוודא שהעבודות מיושמות בהתאם לדרישת הלקוחות. היתרון בשירותיו של קבלן השיפוצים זה שהוא יכול לתת מענה לכל השיפוצים שתרצו לערוך בבית (עבודות שהשיפוצניק לא בהכרח יוכל לבצע) ולדאוג שיבוצעו בהתאם ללוח הזמנים שהגדרתם יחדיו.

ישנם סיווגים שונים לקבלי השיפוצים, למשל קבלן שיפוצים רשום, הוא קבלן הרשום בפנקס הקבלנים ובעל 5 שנות ניסיון בתחום. עבודותיו של קבלן השיפוצים הרשום יהיו לרוב בניית בית, תוספת בנייה וכו’, שכן, קבלן שיפוצים מורשה בלבד ראשי לבצע עבודות הנדסיות מסוגים שונים. חשוב לציין, שרישום קבלן השיפוצים אינו בהכרח מעיד על מקצועיותו.

כשאתם שוכרים את שירותיו של קבלן השיפוצים, בין אם מדובר בקבלן שיפוצים בירושלים או במקום אחר, הקפידו לציין בחוזה מהו לוח הזמנים לביצוע העבודות ואת גובה התשלום שסיכמתם.

שיפוצניק

עבודותיהם של השיפוצניקים הן עבודות בסדר גודל קטן יותר משל קבלני השיפוצים, זאת משום שאת רוב העבודות הם עושים בעצמם. בעוד שקבלן השיפוצים מתחייב לעבודות מקיפות, השיפוצניק אחראי לעבודות קונקרטיות, למשל: עבודות גבס, צביעת קירות, תיקוני רצפות, שיפוץ חדרי אמבטיה וכו’. בדרך כלל ישנם שיפוצניקים שבקיאים בתחום ייחודי, למשל בעל מקצוע שמכיר את עולם הגבס באופן המיטבי ויכול לבנות עבורכם כל אלמנט שרק תרצו כמו קרניז, הנמכת תקרה, נישה לטלוויזיה, מחיצות בחדרים ועוד. במקרים מסוימים, עלות עבודותיו של השיפוצניק נמוכה יותר משל קבלן השיפוצים, זאת בשל העובדה שמדובר בעבודות באזורים ספציפיים בבית, להבדיל מעבודותיו של הקבלן הנחשבות לנרחבות יותר. ישנם שיפוצניקים שעובדים עם בעלי מקצוע נוספים ויכולים לספק לכם מענה לעבודות ייחודיות, כך שגם אם החלטתם לבחור בשיפוצניק ולא בקבלן שיפוצים, מוטב לברר זאת מולו.

 

ידיעת ההבדלים בין עבודותיו של השיפוצניק לבין קבלן השיפוצים, יכולה לסייע לכם לבחור את איש המקצוע האידאלי לשיפוץ ביתכם. לתכנון עבודות ספציפיות בבית, ייתכן ותעדיפו לשכור את שירותיו של השיפוצניק ואילו לעבודות מקיפות ונרחבות, קבלן השיפוצים יהיה הכתובת עבורכם. בכדי לדעת במי לבחור, מוטב שתתכננו מבעוד מועד את השיפוץ שאתם מעוניינים לבצע בבית ודעו את היקף גודלו. לפי התכנון תוכלו להבין אם אתם זקוקים לקבלן שיפוצים או שיפוצניק.

ההבדל בין שיפוצניק לקבלן שיפוצים

שתפו:

צרו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ואנו נשוב אליכם עם כל המידע

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ונציג מטעמינו יצור איתכם קשר