טרנדים מובילים בעיצוב הבית

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

2021 כבר ממש כאן ותחום עיצוב הפנים כבר ממש מתרגש, מתהפך, חוזר לאחור ומתחבר לטבע. מכאן שאם גם אתם עומדים לעצב את הבית, או רק את חדר השינה, יש כמה טרנדים שגם אתם צרכים להכיר, טרנדים שגם אם הם ישתנו בעוד כמה שנים, הם עדיין יהיו “נכונים”. אז מה נכון, עדכני, מרשים, מחמם ומלהיב? אתם מוזמנים לקבל טעימה, אך היזהרו – מאוד ייתכן שבתום המאמר תבינו שגם אתם עומדים לקראת שיפוץ משמעותי, ולו לקראת רכישה מהנה (ודי יקרה).

טרנדי אבסטרקטי

צורות מופשטות ובו זמנית מורכבות, קווים ישרים וקומפוזיציות מרתקות, הדפסים שמזכירים ציורים, צבע בכתמים, שילובים מפתיעים שיוצרים הרמוניה יציבה וסקיצות שהן היצירה עצמה. עתה מאוד טרנדי לשחק עם אמורפיות ואבסטרקטיות, עתה מאוד טרנדי לשחק עם אקראיות שיוצרת איזון. אי לכך בכדי להשיג תוצאה שהיא באמת מרשימה, דרוש לא מעט ידע ויכולת לצד אנשי מקצוע משלימים, ואף ייתכן שתזדקקו לערוך כמה שיפוצים, ולו כי יתעורר הצורך לבצע עבודות גבס, לצבוע מחדש קירות וכדומה, כאשר אם עומדים לבנות ולעצב מבנה מאפס, מאוד ייתכן שתזדקקו לשלב כבר מהשלב הראשוני קבלן מפתח ומעצב פנים.

טיפים לעיצוב אבסטרקטי

  • המראה האבסטרקטי בעיקר מחמיא למתחמים גדולים.
  • בצבעים עזים, קרי חרדל וחום חמרה, מוטב להשתמש במתינות, ולו באמצעות מקטע של טפט וכריות.
  • ביחרו תמונות, קרמיקה וטקסטיל מתאימים.

בית נוח הוא בית יפה

ממש כמו שאישה יפה כשנוח לה (לפחות כך טוענים), כך גם הבית של היום נראה כמה שיותר מרשים כאשר הוא משדר כמה שיותר נוחות. כיצד יוצרים בית נוח? ובכן באמצעות רהיטים מזמינים ורכים, שלא לומר רהיטים תפוחים ושמנמנים, ואף טוב לדעת שאין הכרח להוציא יותר מדי, אלא מספיק להוסיף כריות והרבה טקסטיל מפנק (שטיחים, מפות ווילונות). פה נחדד שחשוב לא להעמיס יותר מדי, וזאת כי כל פריט תופס הרבה נוכחות, ועל כן רצוי להיזהר שהתחושה הכללית לא תהיה מעיקה.

טיפים לעיצוב שמנמן

  • הרבה שימוש בפונפונים ופרנזים – תוספות קטנות שיוצרות הבדל גדול.
  • מבחינת טקסטיל, תעדיפו את הפריטים הגסים והכבדים, ואף את אלו שעשויים בשיטת אריגה ידנית.
  • מבחינת צבעוניות, תעדיפו את פלטת הצבעים העדינה והתמקדו בצבעי אפור ותכלת, לצד גוונים חומים וורודים, כאשר אוף וייט וצהבהב גם כן משלימים נהדר את המראה הכללי.

הסגנון הנורדי

מאפייני העיצוב הנורדי מלווים אותנו לאורך תקופה יחסית ארוכה, אך עתה הסגנון הנורדי נשאר נאמן למאפיינים הקבועים ובין היתר מוסיף מימד חדש לחגיגה – קווים שמתייחסים למגמה הירוקה. אי לכך לצד קווים נקיים וקלאסיים, גם נעשה שימוש בהרבה חומרים טבעיים ושאינם מעובדים. כמו כן, טרנד זה ממעט בחפצים, כך שכל בחירה מקבלת במה. עם זאת, לצד העובדה שהאיכות מאוד גבוהה, הנראות של הגימור נראית במעט רשלנית, אך זאת רק אשליה שמאפשרת משחק עם מרקמים.

טיפים לעיצוב נורדי מעודן

  • הקפדה על מינימליסטיות.
  • בחירה בצבעים חמים.
  • משחק עם כלים מעץ באזור המטבח והסלון.
  • משחק עם צמחייה, קש וזכוכית.
  • בחירה ברהיטים עם “רגלי נמלה”.
  • חיפוש אחר רהיטים נקיים ובו זמנית מתוחכמים.
  • משחק עם כלים יפנים.

טרנדים משלימים

לצד הנאמר, טוב להכיר שיש מספר טרנדים משלימים. כך למשל מעניין לדעת שריצוף הטרצו חוזר. מדובר בריצוף שעשוי קוורץ, גרניט ובטון, כאשר כיום הנראות מעט שונה מבעבר – יותר צבעונית ואף משתלבת נהדר בבתי יוקרה. מה עוד? יוון העתיקה נוכחת מאוד ב2021, ולו באמצעות פריטים שמשלבים עמודים מעוטרים, פריטים מוזהבים ושלל אלמנטים שמזוהים עם המיתולוגיה היוונית. כמו כן, בעקבות הסלפי שמזוהה עם העידן הנוכחי, טרנד הפנים מהדהד במגוון מוצרים נלווים, ואף מתקיים משחק מרתק עם מראות צבעוניות שמשלבות פילטרים. מה עוד? חומרים ממוחזרים, קשתות והרבה עץ טבעי.

מוכנים? מתחילים!

מכאן שרק צריך לבחור את הסגנון שאליו יותר מתחברים, לצלול אל הרבדים המעוצבים ולפזול מעט לצדדים, כאשר לכל אורך הדרך צרכים להישאר ממוקדים. בברכת עיצוב מעניין, מרגש ומדויק.

טרנדים לעיצוב הסלון והבית?

שתפו:

צרו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ואנו נשוב אליכם עם כל המידע

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ונציג מטעמינו יצור איתכם קשר