שיפוץ הבית בחורף

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

לא מעט אנשים טועים לחשוב שמוטב לחכות לחודשי הקיץ עבור שיפוץ כזה או אחר. האם מדובר במחשבה נכונה? ובכן אם רק תעצרו לבחון במעט את סך המשתנים, ולו את הנתונים הכלכליים, מהר מאוד תגלו שדווקא בחודשי החורף שיפוץ הבית יותר כדאי. תוהים מדוע? יש לנו כמה סיבות טובות עבורכם:

זמינות לצד עלות

אם תשאלו קבלן שיפוצים מהי התקופה היותר עמוסה מבחינתו, הוא ללא ספק יענה שבקיץ הוא הרבה יותר עמוס, ולא כיוון שהקור או הגשם מונעים ממנו עבודה, אלא פשוט כי בחודשי הקיץ הרבה יותר מוסדות נוטים לסגור פינות, ולו כי הם נמצאים בפגרה. מהי המסקנה עבורכם הלקוחות הפרטיים? שבחורף מוטב לנצל את ההזדמנות שנותני השירות פחות עמוסים, משמע בחורף ניתן להתמקח על המחיר, להשיג מענה מעכשיו לעכשיו ובאופן כללי לחסוך לא מעט, ופה לא נגזים כאשר נציין את העובדה הבאה: שיפוץ בחורף חוסך כ20% מסך העלות.

בחוץ, בפנים, וכיצד נערכים

אז אילו שיפוצים אפשרי לערוך בחודשי החורף? ובכן כל עבודה שנוגעת למרחב הפנימי עשויה להיות רלוונטית, אך כמובן שלא רק, וזאת כי לטוב ולרע מדינת ישראל אינה זוכה בכול יום חורפי במנות יפות של גשם, ועל כן בקלות ניתן לשפץ בחורף גם את המרפסת וגם את המבואה. מכאן שבחורף זוכים סוף סוף לשפץ את המקלחת, להחליף ריצוף, לשבור קירות, להתקין אריחים ועוד. בנוסף, אם מבקשים שהשיפוץ יהיה כמה שיותר מהיר וממוקד, רצוי להיערך מראש: לברר אודות הכנות שצריך לבצע לפני שיפוץ ולאסוף טיפים לעיצוב הבית. באופן שכזה תדעו בדיוק מה רצוי, למה לשאוף וכיצד אפשרי לקצר זמנים, ולו כי מבקשים ליהנות מהתוצאה בהקדם הניתן.

בעיות של חורף

לא רק שמומלץ לשפץ את הבית בחורף, אלא גם יש בעיות שרק בחורף זוקפות ראש. כך למשל רק בחורף ניתן לשים לב שקיים פתח ברעפים שמוביל לנזילה בתוך הבית, שהבידוד אינו עושה עבודה טובה, שקר ללכת יחפים, שהחלון אינו מותקן כראוי, שהשיפוע של אדן החלון אינו בזווית אידאלית, שחודר קור מכיוון הדלת, שמיקום הארובה אינו פונקציונלי, שמבואת הכניסה אינה פרקטית מבחינת ההגנה שהיא מספקת מפני הגשם וכדומה. מכאן שבין אם מבקשים להתקין פרקט ובין אם מבקשים לסדר את האיטום של החלונות, הרי שטוב לדעת שבחורף ניתן למצוא מענה מידי מעכשיו לעכשיו, וזאת כי כפי שכבר ציינו העוסקים במלאכה יותר פנויים והמחירים הרבה יותר נמוכים.

מנצלים את ההזדמנות

יש שיפוצים שכמעט ואינם משפיעים על היום יום ויש שיפוצים שגורמים לחוש כאילו גרים באתר בנייה. אי לכך לא פעם אנשים נוטים לצאת מהבית לכמה ימים, ולחזור רק כאשר השיפוץ נגמר והבית חוזר להיות נקי ומסודר. מכאן ששוב מדובר ביתרון יחסי (עבור שיפוץ בחודשי החורף). מדוע? כיוון שאם מתכוונים לנצל את היציאה מהבית לטובת נופש במלון, הרי שטוב לגלות שבחודשי החורף המחירים במלונות צונחים.

יחס אישי באולמות התצוגה

חשוב לציין שבחורף לא רק אנשי המקצוע יותר פנויים, אלא גם החנויות ואולמות התצוגה יותר ריקים, ועל כן מדובר בהזדמנות מבטיחה לקבל את מרב תשומת הלב מהמוכרים. מכאן שאם בחודשי הקיץ צריך להילחם על מקומכם, הרי שבחורף תזכו לליווי פרטי, כך שעל הדרך זוכים לבצע רכישות יותר מושכלות ואילו היחס הרבה יותר נעים ומקצועי.

שאחרים יחכו!

לסיכום נציין שבין אם מגלים בחורף בעיית עובש ורטיבות ובין אם פשוט קר ולא נעים, הרי שעתה גם אתם יודעים שאין צורך להשלים עם הבעיה ולחכות לעונת הקיץ, אלא עוד בחודשי החורף תזכו לטפל בבעיה – עוד בחודשי החורף הנוכחי תזכו לחיות בבית נעים ושעונה על סך הצרכים.

שיפוץ הבית בחורף

שתפו:

צרו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ואנו נשוב אליכם עם כל המידע

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ונציג מטעמינו יצור איתכם קשר